2007年11月8日星期四

搬舊文 - 電腦節 HKCCF 2007 (2007年8月)

在新公司過的第一個電腦節... 算是不過不失, 叫有功課交!

企足4日, 雖然係辛苦, 不過打仗的感覺真的很好! 有成績更加係超鼓舞!

好耐未試過工作上咁有滿足感啦!!!!1

多謝Gerald, Samuel同Eric! 仲有公司其他同事

多謝好幫手的Color同Pinky, 仲有辛辛苦苦的Promoter仔女!

加油! Kaspersky 7.0 Product Launch 要再努力!!! 終有一日要勁過Noxtxx!!!!!

下面係Color同Pinky今次電腦節o既相關報導, 紀錄一下...

8月25號的東方日報A28

AVBuzz 幫Color做的訪問

http://www.avbuzz.com/audio-video/200708/color/index.htm

沒有留言: