2007年11月18日星期日

凡爾賽玫瑰香味Mascara

行過Sasa見到,又忍唔住手買左新Mascara..




就係呢支凡爾賽玫瑰Mascara

有Oscar同埋Antoinette,個Packing好靚呀!

我鍾意Oscar多D,不過都係買左Antoinette果支volume..

其實好想買晒2支,但係怕唔好用,於是買一支試下先



Packing好貼心呀!好易拆開然後合返埋

完全打破左我買果時有人話︰

「拆完就咩都冇,唔係凡爾賽玫瑰啦!」

這支Mascara果然是Fans向的嗎? XDDD
我決定要儲起個盒XDDD

即刻試用 (因為想試完OK即刻買埋Oscar XDD)

試用後感

一打開就聞到好香玫瑰味,刷頭好大唔憤

有少少難掃容易整污糟眼線位,要小心

上左之後都幾濃密,乾左之後都係好似Kiss Me 咁,會硬

我第一次塗左兩層,乾左再用電Curl,都唔會好快Dup返

防水,冇甩冇Panda Eye,類似Kiss Me 的感覺

用水落唔到,用Fasio Eye make up remover 好易落

不會殘留纖維在睫毛上,比Kiss Me 易卸得多

但呢支聲稱會有Spark閃.. 就唔覺有呢個效果了...

$58好抵買,尤其是凡爾賽玫瑰fans必買啦!

我會買埋支Oscar的!

初時以為係Kiss Me買左凡爾賽玫瑰版權再出新version

原來係另一間廠Creer Beauty出的

再來上這個官網一看

原來仲有出眼線!女裝Oscar呀!

香港有就好啦!

另外還有男角代言(誤)的入浴劑

是要和男角一起洗澡的感覺嗎?我不要XDDDD

沒有留言: