2007年11月8日星期四

搬舊文 - 新貨落鋪即發市! DDL LE™ book! (2007年5月)

正! Denim Design Lab LE Book 上星期到左香港

在office開了一本來看,其實同Kit入面本細書內容一樣

不過全球限量5000本,每本都有一個no... 加埋個牛仔布book cover

Size又大,咁先有牛仔bible氣勢!

本書好多Denim o既historical facts 同knowledge $790唔係好貴!!

我都想買返本.. 等我o係office睇完我會買架! XDD

今個星期派左佢落鋪頭.. 預左佢唔會咁快就發市..

始終我地鋪又唔係潮鋪.. 雖然聲稱自己係Denim House..

不過Sorry, 冇Denim House 果陣「除」囉.. 所以呢D manic野唔會去得快

點知今日企鋪, 有位意想不到的客人幫趁左呢本書!!

初時唔係我serve佢... 所以直到佢離開果時我先見到佢....

佢係RMC o既馬田一鳴呀!!!! 好suprise! 冇估到佢會o係我地鋪出現

雖然佢應該係去完Toy'rus咁撞彩行上o黎... 哈哈

初時都唔肯定係佢, 直到佢走左我巧合地見到佢張單個名, 先肯定!

我問同事知唔知佢係邊個... 竟然冇人知....

哈哈.. 唔認得樣就好正常o既. 始終不是明星嘛

不過講到名都冇人識! 就太奇怪啦......... 點都叫時裝店Sales丫...

唉........咁你點賣牛仔褲呀同事!!!!!!!!!!??????????????

我反而係覺得好可惜冇經會向馬田一鳴先生偷下牛仔經...哈哈

沒有留言: