2008年1月11日星期五

又一個好笑補習廣告

AssMan...唔係,係S.Men!當代書院再獻新猷

多謝哩哩Send比我的,請Click入去睇

http://www.tcirc.com.hk/index.php

今次玩埋Cosplay添!但係除左S.Men之外

另外2個我都唔識!楚峰去左邊度!? XDDDD

仲有我考試o係地球考架喎... 打晒宇宙大戰做乜先?

Cyber熱過左啦,星戰都完埋,而家玩復古啦,你唔Out?XD

講返先... 個廣告自然係Target返後生仔女.. 即係去補習果班

中學補習班同小學唔同,已經不會由家長去揀補習

而係直接由學生選擇,所以而家所有補習社,都以直接impress學生為主

好似之前話sell MK o既K.Oten,扮晒明星o既有錢天王Kevin Ko. 就係

老實講如果我是家長,睇到呢一類補習天王.. 我完全唔會比我仔女去

但.. 可惜而家揀補習社,家長都冇Say

只要仔女講一句「呢個好!唔比我補呢個肥左佬點算!」

呢個情況下幾乎10個家長之中有8~9個都只會乖乖地比錢

所以.. 包裝到D補習老師好似明星咁就對了,後生仔鍾意

Cosplay,漫畫,打機.. 後生仔之間又係最Hit最鍾意

猶記得當年中學識的朋友仔,連自己鍾意的偶像出名/得獎

都好似自己入左哈佛一樣咁光榮,可以拎出來晒命咁

當年我都有補習,一科,就係會計B.T Chen囉

一定唔係追明星咁補,補得好唔好?我AL會計得個F囉

但,補習天王教識你一件事...

就係,讀好書真係可以搵到好多錢月薪7位數字的!

--

另加Gino send 來的,最近網絡上大熱的港鐵廣告改圖...

一個少少的收集如下... 應該都是由高登來的吧?














高登巴打真係最Creative的! XD

阿恆再補埋呢個比我 XDD 唔得啦笑死啦 XDDD

沒有留言: