2007年12月6日星期四

有人可以話我知點解嘛?

點解關楚耀呢隻歌要叫羽海野千花?!

羽海野千花

作曲:李漢文
填詞:方杰
編曲:李漢文
監製:雷頌德/陳西敏

當海鷗 春天飛過散下羽毛 連綿於深海
一點點 來回循環過千億載
你或發現羽海一片 浸沒了十隻鯨魚

一朵花 不可擺滿一幅荒野 然而張開的
千朵花 形成全憑那顆種子
要是畏懼滿天風雨 燦爛處便會似廢紙
你別太易說不可以 有很多趣怪事 需要靠點不智

放肆一次 未至於 天真得等觀音賞賜
然而事事都想一試 趁尚有無數主意
聽說天意 像聖旨 都想改變世上存在某些事
讓夢想今天透支 而無需等到下次

一支筆 不可扭轉天空灰暗
然而 一幅畫 一本書 隨時填平世間傷感
遍地也是法規指引 說亂跳亂唱會扣分
你別太易怕得手震 有很多振奮事 需要赤子之心

放肆一次 未至於 天真得等觀音賞賜
然而事事都想一試 趁尚有無數主意
聽說天意 像聖旨 都想改變世上存在某些事
讓夢想今天透支 而無需等到下次

放肆一次 未至於 怎麼方算真心真意
騎著大象飛奔一次 要做到唯有敢試
聽說天意 像聖旨 都想改變世上存在某些事
畫漫畫寫一闕詩 為何不可以造次

轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網

首歌其實OK好聽,歌詞都好,其實係好soft的鼓勵

非成日都情情愛愛好得多...

其實首詞都約略係講要放膽去試去做,唔好太規範自己

可能因為個歌名,我會聯想到蜂蜜與四葉草果個Mood

我都90%肯定方杰先生係有睇過蜂蜜與四葉草

不過我唔明點解要用個作者名做歌名... 字面完全解唔通

冇睇過的人,亦都唔會有果個「係喎係呢個Mood喎」的感覺

但係我估會多左人去search 「羽海野千花」

因而知道「蜂蜜與四葉草」...應該都係一件好事?

咁要多謝下方杰同李漢嗎? XDDD

講到「蜂蜜與四葉草」...真係我最喜愛的Best 10 動漫作品之一

之前已寫過感想,不寫了

不過「蜂蜜與四葉草」08年春季終於日劇化!好期待!

沒有留言: