2007年11月14日星期三

Software Developer 搵錢嘰會!

Google 為其Mobile平台Android辦的..

Google Android Challenge



只要寫出在Android上運行的程式,入圍及得獎就可以等到獎金!

總值一千萬美金喎,入圍頭50名都有25,000美金! 成20萬咁滯!

完左個比賽,個software Right 都係自己Own 返繼續搵錢!

計落都幾吸引!識寫Software 的朋友真係應該考慮下!

最近都愈來愈公開個Operation Platform,等Public寫Application 搵錢

好似Facebook咁,應該都為唔少software developer 搵到D外塊

最衰我唔識寫application啦,如果唔係我諗我都會玩下

我都有D Idea架,不過唔知行唔行得通架呢?

女仔成日行街買野比人,又唔知人地著起好唔好睇

如果可以用部手機即時影左件Item

再Fit上去個set好左body measument o既Individual avatar上面

即時睇到模擬效果,買野就唔駛心大心細囉!

每個人可以根據自己幾個key measument,去set自己o既Avatar

之後可以將set左的Avatar 儲存同send比其他人咁...

聽好似好容易,唔知寫唔寫到呢?

仲有一D類似Smart Shopping 之類o既Application啦

可以用GPS知道你去到邊度,然後一Login個Application

就會顯示果區的Recommand Shops同Discounts

呢個Application可以順便recruit埋Advertiser 收埋adv. 錢添!

不過就要先有呢類Shoppin g同Discount的Database先可行呢

(如果覺得呢2個Ideas可行,歡迎拎去寫架!因為我都幾想要呢類App.)

沒有留言: