2007年11月13日星期二

又懶又虛榮的矛盾

我從來都知道自己相當虛榮,亦不怕對人說

虛榮沒甚麼不好,反而是追求真正榮耀的起步點

因為虛榮加上怕悶,選工作時都以此為大方向,選潮野選品牌

揀經常見人經常比人見絕不深閨的工作

因為「見多D野」好多時是虛榮的本錢

但發生在我身上的問題是,我雖然虛榮,卻超懶惰!

想過考空姐架!不過媽咪生得我唔夠高

曾經話想做記者架!但係要我迫住個個星期幾萬字咁嘔我又頂唔住

直頭連讀書時都係揀科「好型」又可以懶的科來讀

到畢業時一團糟唔知可以做乜,好彩條命生得唔錯都叫搵到食

生活真係過得唔錯,家庭工作愛情真係諗唔到有咩野唔順心

但可能就是太順心!

最近是懶到連外表都懶得堆砌,簡直是做見人工作的死穴!

尋日Gerald話我「你個樣好似就o黎死咁」其實我好精神喎!

大件事!哈哈~ 不過咁,我幾自豪自己唔堆砌都夠膽素顏示人

即係咁,真實的我,其實都已經幾可愛 (唔一定只係樣o既!呵)

有自信係好事呀

沒有留言: